2. SZARDÍNIA

Erős élelmiszerek a szív egészségére

A szív egészségének legjobb ételei, amelyek csökkentik a szívbetegséget - Az Egészséges Táplálkozás

Ezt együk az egészséges szív érdekében! Nem újdonság: a megfelelő étrend számos egészségügyi problémától megkímélhet bennünket.

erős élelmiszerek a szív egészségére

A szívbetegség is megelőzhető, ha olyan étel-kínálat kerül asztalunkra, amely tesz a szív egészségéért. Ha nem figyelünk oda táplálkozásunkra, egészségünk megsínyli. Amennyiben viszont igen, a komoly bajoktól is megóvhatjuk szervezetünket. A szívbetegség is megelőzhető, ha megfelelő ételeket fogyasztunk, s olyan módon, ahogyan azok a leginkább egészségünket szolgálják.

Áfonya, és még 5 meglepő étel a szív egészségéért 1. A szívbarát ómega 3 zsírsavak segítenek a vérnyomás normalizálásában, a vérzsírok koleszterin és triglicerin csökkentésében, védve az érfalakat a meszesedéstől. Fogyókúrázóknak különösen ajánlott, mert az étel tömegét megnöveli, kalóriatartalmát viszont nem. Rosttartalma további teltségérzetet ad.

Tanulmányok szerint így elkerülhető az elhízás, a diabétesz, az erek elzáródása. Milyen ételek segíthetnek abban, hogy a szív egészséges maradjon?

Vitaminok a szív szolgálatában

Narancs: amellett, hogy kitűnő szomjoltó, a narancs tele van C-vitaminnal, pektinnel, káliummal, tápanyagokkal. Kiürítik a nátriumot, semlegesítik a veszélyes fehérjéket és csökkentik a vérnyomást. Ily módon megakadályozható a szívelégtelenség és a szív hegszövetének kialakulása.

erős élelmiszerek a szív egészségére

Kelkáposzta: az egyik legjobb étel a szív egészsége szempontjából. A kelkáposzta hozzájárul a szívbetegség megelőzéséhez. A levélzöldben rost, antioxidánsok és Omega-3 zsírsavak találhatók.

A kiegyensúlyozott táplálkozás elősegíti, hogy egyik legfontosabb szervünk sokáig megtarthassa kivételes erejét. Különösen az alábbi élelmiszereket érdemes rendszeresen szerepeltetni az étrendünkben, ha fontos szívünk egészsége. Diófélék A diófélékben sok arginin van, ez az aminosav tágítja a vérereket ezáltal csökkenti a vérnyomást, és védi a véredények belső falát.

Közkedvelt zöldség, mert alacsony zsírtartalmú és kalóriaszegény. Fokhagyma: ez a finom, konyhában gyakran alkalmazott étel nemcsak ízletessé varázsolja a fogásokat, de a szív egészségéért is tesz, azáltal, hogy tápanyagokkal látja el azt.

1. CHIAMAG (AZTÉKZSÁLYA-MAG)

Hozzájárul a vérereket egészségéhez, megelőzi az artériákban a plakk lerakódását, csökkenti a testben az enzimek szintjét. Vörösbor: a vörösbor megelőzi a szervezetben a koleszterin-lerakódást és növeli a jó koleszterin HDL szintjét. Antioxidánsokat is tartalmaz, melyek megakadályozzák a vérrögök kialakulását, mivel az erek rugalmasan maradnak.

Adatvédelmi Irányelvek 20 étel, amely csökkentheti a szívbetegség kockázatát A szívbetegségek megelőzésének legegyszerűbb módja az étrend megváltoztatása. Itt vannak azok az ételek, amelyek segítenek csökkenteni a szívbetegség kockázatát.

A szív koszorúér betegségének aligha van esélye, ha valaki — mérsékelt mennyiségben — iszik vörösbort. Csokoládé: Mindannyian szeretjük a csokoládét, ezért igazán jó hír, hogy ez az étel sokat tehet a szív egészségéért. Megelőzheti a szívbetegségeket, stroke-ot és más szívproblémákat.

8 tipp, amivel megőrizheti szíve egészségét

Csökkenti a vérnyomást, megakadályozza a magas vérnyomás kialakulását és növeli az erek rugalmasságát is. Szardínia: a szardínia nagyszerű étel, amennyiben értékes Omega-3 zsírsavakat szeretnénk beiktatni étrendünkbe. A zsír remek típusa, mert segít csökkenteni a triglicerid-szintet és növelni a HDL-szintet.

A gyulladást is megelőzi. Lencse: a lencsének számos egészségügyi előnye van. Kutatások szerint a szívbetegség és a stroke megelőzéséhez is hozzájárul e hüvelyes étel fogyasztása.

EXTRA AJÁNLÓ

A lencsében sok a kálium, magnézium és a fehérje. Kordában tartja a koleszterinszintet, a vérnyomást, az erekben kevésbé alakulnak ki plakkok.

  1. Fellendülés a szív egészségéért
  2. Minden napra 1 lépés az egészséges szívért! - EgészségKalauz
  3. 5 Kiegészítők (és élelmiszerek) egy erősebb szív | Tombouctou
  4. Hipertónia alkalmassági kategóriája

Mandula: az az ízletes étel nemcsak finom, segíti a memóriát, javítja az intelligenciát és a szív egészségét. Mérsékeli a szervezetben a koleszterin szintjét, megelőzi az LDL rossz koleszterin felszívódását és minimalizálja a szívbetegség esélyét. Érdemes rágcsálni! Cékla: ez az étel számos ásványi anyagot, antioxidánst és ásványi anyagot tartalmaz.

Facebook csoportjaink

Vagyis, nem csupán ropogós és színes saláta-összetevő. Tovább növeli értélét, hogy a vér homocisztein szintjét és a szívbetegség kockázatát is csökkenti. A cékla számos szervünket erősíti és megelőzi a rákot.

erős élelmiszerek a szív egészségére

Áfonya: a fekete áfonya antioxidánsokkal és tápanyagokkal van tele. Rendszeresen fogyasszuk, ha szeretnénk részesülni előnyeiből erős élelmiszerek a szív egészségére csökkentheti a koleszterinszintet, a vérnyomást és a plakk- felhalmozódást az artériákban. A szív egészségéhez is hozzájárul mindezzel, sőt mérsékeli a szívbetegség és a rák kialakulásának kockázatát is.